FiZone nije Tinder, već Fitness Instagram – tako bi se ukratko opisala besplatna aplikacija, koja je već godinu dana dostupna na App Storeu i Google Playu. Ovaj hrvatski brend, napravio je toliki ‘boom’ da je aplikaciju u par dana skinulo više desetaka tisuća korisnika. Taj se broj do sada višestruko povećao, a FiZone je namijenjen ljubiteljima fitnessa, sporta i rekreacije. Ondje možete pronaći nove trendove vježbanja, savjete o prehrani, osobnog trenera, najbliže teretane ili pronaći rekreacijske aktivnosti ako putujete u drugu državu.

VJEŽBAJ I CHATAJ S DRUGIMA
Korisnicima su na raspolaganju nutricionistički savjeti, a FiZone je poznat i po tome što je poput društvene mreže pa ga nazivaju ‘Fitness Instagramom’. Kad se registrirate i napravite profil, možete objavljivati fotografije i povezati se s korisnicima te s njima dijeliti savjete oko vježbi, prehrane i slično. Nedavno je uvedena i opcija chata. Baš kao na aplikacijama za upoznavanje, porukom se možete javiti drugima i započeti razgovor.
Svi imaju prava imena i autentične fotografije na kojima su u prvom planu isklesana tijela. Chat je bio pun pogodak jer omogućuje bržu komunikaciju s trenerima, a neki bi ondje možda mogli pronaći i ljubav života.

HRVATSKI BREND ŽELI SE PROŠIRITI GLOBALNO
No to nije jedina novost. FiZone, zahvaljujući implementaciji NFC tehnologije, omogućuje korištenje digitalne članske iskaznice. Sve što trebate je iskaznicu pohranjenu u mobitelu prisloniti na uređaj i vježbanje može početi!
– Ponosni smo na broj korisnika koji raste svaki dan i drži nas visoko na rang listama. To nam daje motivaciju da nastavimo s razvojem. Želimo stvoriti novu društvenu mrežu i proširiti se globalno. Implementirat ćemo nove funkcije te zaposliti još mladih i perspektivnih ljudi. Želimo probuditi svijest o zdravim i društvenim aktivnostima jer na kraju krajeva to je od svega – najvažnije! – istaknuo je Vladimir Sabljić iz FiZonea.