Catch Me If You Can, kaže pjesma Baby Lasagne, koji nezaustavljivo ‘mete’ sve pred sobom. Rasturio je prošle godine na Eurosongu, ove na dodjeli nagrada Porin, ali to nije kraj za Marka Purišića. Ovaj mladi glazbenik od pobjede na Dori osvojio je publiku širom Europe, a očito i žiri Grand Prixa Hrvatske udruge za odnose s javnošću.
Baby Lasagna našao se u finalu u kategoriji Komunikator godine s televizijskim urednikom i voditeljem Aleksandrom Stankovićem i platformom Grof Drakula, koja se bavi društvenim temama. Razlog je njegova iskrenost, jednostavnost i susretljivost zbog koje je ‘preko noći’ stekao vojsku fanova, a opet ostao svoj.

POKAZAO JE VETERANIMA KAKO SE TO RADI
– Baby Lasagna, student odnosa s javnošću, pokazao je veteranima kako se to radi! Usprkos nagloj popularnosti ostao je dosljedan sebi. Skroman, pristupačan, uvijek dostupan i strpljiv s novinarima čak i kada je pritisak bio prevelik. On je osoba s kojom se ljudi lako mogu povezati bez podrške showbizz elite. Oslanjao se samo na talent i kreativni tim mladih profesionalaca čime je postao nadahnuće umjetnicima u usponu. Majstorski su koristili društvene mreže i vizualni storytelling, a oduševio je društvenom odgovornošću – ističe žiri Grand PRixa HUOJ-a na čijem je čelu Igor Crnčić.

DORA, EUROSONG, PORIN, GDJE MU JE KRAJ?
Marko, koji je osvojio četiri Porina, nominaciju za Komunikatora godine, nije očekivao
– Pokušavam biti svoj i komunicirati u skladu s uvjerenjima i odgojem. Ponekad je to teško, ali dajem sve od sebe. Za kvalitetnu javnu komunikaciju najvažnije su autentičnost i iskrenost. Javnost prepoznaje glumu i maske, barem se nadam – rekao je Purišić.
Uz glazbenika, koji ove godine ide na europsku turneju, a krajem svibnja imat će u Zagrebu promociju albuma prvijenca.