Gvardiol i Kovačić, Joško i Mateo glavne su zvijezde nove retro kampanje za modni brend Izabel Kovačić. Mateova supruga Lunilou kolekcijom donosi povratak u djetinjstvo i slavi uspjeh kroz prijateljstvo, odricanje i trud. Retro kampanja vizualno i emocionalno evocira vrijeme kada su dani bili ispunjeni igranjem videoigara na starim konzolama, gledanjem nogometa na CRT televizorima i obiteljskim ritualima. Scenografija je osmišljena kako bi vjerno dočarao duh kasnih 90-ih i ranih 2000-ih.

Kovačić je na modnom snimanju rezao limun, a Joško ga je cijedio (Foto: Franjo Matković)
KAMPANJA IH JE VRATILA NA POČETKE KARIJERE

Izabel nikada ne stvara kampanje bez poruke. Ova nova naglašava važnost toga da ostaneš vjeran sebi i odaje počast ‘nevidljivim’ trenucima iza velikog uspjeha poput treninga po kiši i podrške bližnjih.
– Nije bilo lako, ali nisam zaboravio zašto sam počeo – kaže Kovačić. Tako razmišlja i najbolji hrvatski branič, koji trenutačno igra za Manchester City.
– U svakom uspjehu najviše znače ljudi koji su s tobom od starta – istaknuo je Joško.

Gvardiol i Kovačić na snimanju su se skinuli do pasa (Foto:Franjo Matković)
Gvardiol i Kovačić na snimanju su se skinuli do pasa (Foto:Franjo Matković)
JOŠKO NA ODMORU ŽELI SAMO LEŽATI

Kolekcija nudi bezvremenske krojeve, neutralnu paleta boja i 100% prirodne materijale, koji su udobni, održivi i dugotrajni. Ključni komadi su pamučne oversized majice i kratke hlače, sportske čarape s logotipom LNL i torbe. No dečki su snimili i drugi dio kampanje za one koji vole samo sjediti u hladu, cijediti limunadu i uživati.
– Najteže mi je bilo ne odrezati prst dok sam glumio da znam rezati limun – iskren je Mateo. I dok je Kovačić muku mučio s limunom, Joško je dodao kako na ljetnom odmoru želi samo nositi kratke hlače i ležati.